לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    כל מה שרצית לדעת על מערכת של ספרינקלרים

    ההחלטות שאתם מקבלים עכשיו לגבי רכישה והתקנת מערכות כיבוי וגילוי אש עשויות להציל חיים. בטיחות אש היא לא תחום שאפשר לזלזל בו או לדלג על בדיקות תקינות. מערכות ספרינקלרים יש לתחזק ולבדוק באופן סדיר, הבדיקות הכרחיות להבטחת פעילות תקינה בשעת שריפה. חברת אגן בינדו בע"מ היא הבחירה של אלפי לקוחות להתקנה, תחזוקה ובדיקת מערכות גילוי וכיבוי אש. החברה ידועה בשירות מהיר, אמינות, מקצועיות, טכנולוגיה חדישה ועבודה תואמת תקן.

    איך המערכת מתחילה לפעול?

    אם חשבתם עד היום שמערכות ספרינקלרים מתחילות לפעול מיד כאשר הן מזהות מעט עשן – הגיע הזמן שתדעו שזה לא כך. מערכת ספרינקלרים מתחילה לפעול רק כאשר מדד החום שלה מזהה בוודאות טמפרטורות גבוהות שמאפיינות אש. מדד החום הוא לרוב נורת זכוכית מלאה בחומר רגיש לחום, הנורה מתנפצת ומפעילה את המערכת רק כאשר הטמפרטורה סביבה אכן גבוהה.

    מה קורה כאשר המערכת מזהה שריפה?

    מיד עם שבירת נורת הזכוכית המערכת מתחילה להתיז מים באופן אוטומטי. המים מותזים מלמעלה על האש למטרת כיבוי ועצירת ההתפשטות. ספרינקלרים מופעלים באופן נקודתי באזורים הרלוונטיים. כך למשל, אם מותקנת אצלכם מערכת של ספרינקלרים במפעל כולו המתזים יופעלו באופן נקודתי בהתאם למיקום בו תזוהה התפרצות האש. תשמחו לדעת שמערכות כיבוי וגילוי אש מצליחות לעצור התפשטות מקומית של אש ולצמצם כך באופן משמעותי את הנזק לרכוש.

    איזו מערכת מגיבה הכי מהר?

    המיקום בו המים מאוחסנים משפיע על מהירות התגובה של המערכת. מערכות ספרינקלרים בהן הצינורות מלאים במים מצליחות לשחרר מיד מים דרך המתזים. מערכת מים עם צינורות יבשים מחזיקה את המים מאחורי שסתום בעוד הצינורות מלאים אוויר דחוס. את כל סוגי המערכות יש לחבר אל מערכת המים של המבנה. מערכות ספרינקלרים עם צינורות מלאים במים פחות מתאימות לאזורים בהם המים בצינורות עלולים לקפוא.

    כיצד מכבים את הספרינקלרים?

    כיבוי של המערכת מתבצע באופן ידני. בין אם מדובר בהפעלה בעקבות התפרצות אש ובין אם מדובר בהפעלה שגויה שנגרמה מתקלה, עליכם לכבות את המערכת בעצמכם על מנת להפסיק את זרימת המים. בהתאם, עליכם לדעת היכן ממוקמים שסתומי בקרת המים שמפעילים ומכבים את התזת המים. בדיקת תקינות תקופתית הכרחית בעבור כל סוגי מערכות גילוי וכיבוי אש, זקוקים לבדיקה מקצועית בעבור המערכת שלכם? חייגו עכשיו אל חברת אגן בינדו בע"מ.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support