לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    למי לפנות להתקנת מערכת מתזים

    בטיחות אש מתחילה במערכת שמסוגלת לזהות את התפרצות האש ומתקדמת אל מערכת מתזים לכיבוי מהיר ומניעת התפשטות נרחבת. מערכות אש שתואמות את מאפייני המתחם מצילות חיים ומצמצמות באופן משמעותי את הנזק לרכוש. יש למערכות מתזים תפקיד חשוב מאוד בהגנה עליכם וכל רכושכם מפני התפרצויות אש. מכשירי חשמל שנמצאים היום כמעט בכל חדר מרחיבים את סכנת השריפה. חברת אגן בינגו בע"מ מתמחה במערכות גילוי וכיבוי אש עם דגש על התקנה של מערכות חדשות, תחזוקה ותיקונן מערכות קיימות. כאשר מדובר בתחום קריטי כמו בטיחות אש אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר, חייגו עכשיו אל חברת אגן בינדו בע"מ ותקבלו מענה מקצועי, מדויק ומהיר.

    פעולות תחזוקה שוטפת של מערכת מתזים

    בדיקות תקינות תקופתיות נדרשות להבטחת תקינות המערכת. את הבדיקות ופעולות התחזוקה מבצעים באמצעות אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, יודעים אלו בדיקות צריך לבצע, מכירים את התקלות האפשריות ומוודאים שהמערכת אכן מכסה את המתחם כולו ועומדת בתקן. התקנה ותחזוקה של מערכות מתזים דורשת ניסיון וידע טכני מקיף.

    איזו מערכת מתזים הכי טובה?

    החוק מחייב עסקים בהתקנת מערכות מתזים על פי תקן. משמעות הדבר היא חובת התאמה בין מערכת המתזים לבין תנאי השטח. התקנת מערכת מתזים נועדה להציל חיים כך שאתם מחויבים לבצע התקנה מדויקת שמכסה את המתחם כולו ונותנת מענה לאזורים עם סכנה מוגברת. התייעצות עם איש מקצוע הכרחית לבחירת מערכת כיבוי וגילוי אש שתואמת את הצרכים שלכם ואת התקן. תקבלו אישור מטעם רשות הכבאות למערכת האש רק כאשר תהיה הלימה לתקן. לא בטוחים האם המערכת שלכם תקינה? הזמינו עוד היום בדיקה מקצועית לבדיקת תקינות ואפשרות שדרוג למערכות ישנות.

    חברת אגן בינדו בע"מ מקפידה על תכנון מדויק של מערך כיבוי וגילוי אש בעבור כל בית עסק. צוות מקצועי ומנוסה בוחן בקפידה את המאפיינים של המתחם ומרכיב תכנית הגנה מפני שריפות. בהתקנת מערכת מתזים יש לבחון את לחץ המים על מנת לוודא פיזור מים אפקטיבי בשעת שריפה. ההשקעה שלכם היום במערכת מתזים וגילוי אש תמנע בשעת חירום את התפשטות האש.

     

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support