לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    להתקין נכון מערכת לגילוי עשן

    התפרצות של אש מהווה סכנה ממשית לחיי אדם ולרכוש. התקנת מערכות גילוי אש ועשן בבית ובבית העסק הכרחית להצלת חיים. התפקיד העיקרי של מערכות גילוי האש הוא במתן התרעה מידית כאשר מתפרצת אש. המערכת מזהה את העשן ומיד מפעילה את האזעקה. קיימות מערכות שמסוגלות להתריע בלבד בעוד מערכות אחרות מפעילות באופן אוטומטי גם ציוד לכיבוי האש או מזעיקות את גורמי הביטחון. מכשיר לגילוי אש ועשן הן פריט חובה בכל מבנה פרטי, עסקי או ציבורי. בחירה במערכת המתאימה ביותר לכל מבנה אינה פשוטה, הצוות המקצועי של חברת אגן בינדו זמין לייעץ לכם.

    בחירה נכונה של מכשיר לגילוי אש

    לא קיימת מערכת אחת של כיבוי וגילוי אש שנחשבת לטובה ביותר היות ויש להתאים לכל מבנה את המערכת שמתאימה לו. יש לקחת בחשבון את גודל המתחם, החלוקה הפנימית, מיקום של פתחים, הימצאות של חומרים דליקים, מיקום של ציוד חשמלי, רמת סיכון ועוד. ללא ליווי של איש מקצוע קל להתבלבל בין סוגי המערכות ולבחור לבסוף במערכת לא מתאימה. בכל רכישת מכשיר כזה חשוב לוודא בחירה במערכת שיש לה תקן ישראלי ואישור של מכון התקנים. דגש נוסף חשוב לשים על התקנה מקצועית ומדויקת שמתבצעת על ידי צוות מנוסה. על כל התאמה והתקנה של מערכת כיבוי וגילוי אש להתאים להוראות של שירות הכבאות ולהמלצות של יועץ הבטיחות (אם יש). בסיום ההתקנה תבוצע בדיקת תקינות מקיפה.

    איפה כדאי להזמין מכשיר לגילוי עשן?

    בטיחות אש היא לא תחום שאפשר להקל בו ראש. בחירה בחברה מקצועית ומובילה בתחומה כמו חברת אגן בינדו בע"מ מבטיחה שתהיו רגועים בידיעה שהמתחם כולו בטיחותי לאש. חברת אגן בינדו מקפידה לעבוד על פי התקנים המחמירים ביותר כאשר כל מערכות האש מותקנות ומתוחזקות על ידי צוות מנוסה. מערכות כאלו יש להתאים לגודל של המתחם ולתנאים בשטח. חייגו עכשיו אל חברת אגן בינדו בע"מ ותקבלו הסבר מפורט על מערכות אלו, חלונות שחרור עשן, מטפים, מערכות כריזה משולבות אש ועוד.

     

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support