לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    מה הן מערכות לגילוי אש והיכן למצוא אותן?

    שריפה שפורצת במבנים שונים, פרטיים או ציבוריים יכולה לסכן חיי אדם, וגם לכלות רכוש חשוב ויקר בכסף או במשמעות. טיפול בסיטואציה בה פרצה אש הוא חיובי וחשוב, אך לעיתים לא מספיק בשביל למנוע נקים, אפילו מזעריים ביותר. לשם כך, קיימות מערכות שמטרתם לזהות ולהתריע בטרם האש מספיקה לגדול. רבים שואלים מהי מערכת לגילוי אש. הנה הסבר:

    מערכת לגילוי אש הנה מערכת שמורכבת מ"רכזת" וגלאי עשן שונים. הרכזת הינה רכיב אשר מקבל מידע מגלאי העשן ומחליט האם להתריע על שריפה. ישנן רכזות אשר מתריעות על פי אזור ולכן נקראות רכזות אזורית וישנן רכזות שלכל גלאי עשן שמתריע בפניה יש כתובת משלו, ואלו נקראות רכזות כתובתיות. רכזות כתובתיות מדויקות יותר בגילוי מקום השרפה לעומת רכזות אזוריות. בנוסף, הרכזות בודקות באופן תדיר את תקינות גלאי העשן.

    ישנם סוגים שונים של גלאי עשן, ביניהם: גלאי חום ,גלאי יניקה ,גלאי עשן אופטי וגלאי קרן.

    בנוסף, מערכות לגילוי אש מצוידות באמצעים שונים להתרעה. ישנם אמצעי שמע כמו צופרים ורמקולים שמטרתם להשמיע קול או הודעה קולית המודיעה על שרפה במבנה. קיימים גם אמצעים ויזואליים, הכוללים נצנצים ונוריות סימון. הנצנצים מיועדים עבור אנשים בעלי לקות שמיעה כדי שיוכלו לדעת על אירוע שריפה ונורות סימון מיועדות לסימון של שרפה במקום שלא ניתן לראות. מערכות אלו מצוידות בחייגן אוטומטי אשר מחייג לרשויות כיבוי האש באזור.

    אגן בינדו בע"מ היא חברה המספקת שירותי תחזוקה והתקנה של מערכות גילוי אש ועשן. החבורה מנוהלת על ידי צוות בעל ניסיון רב שנים בתחום. החברה יודעת להתאים לכל לקוח את המערכת שדרושה לו, בהתאם לצרכים שלו וגם לתקנים שחלים עליו. בין השירותים השונים שהחברה מספקת:

    1. ביצוע הדרכות ותרגילים לעובדים והקמת צוותי כוננות בכל הקשור לבטיחות אש.
    2. תשתיות תקשורת.
    3. התקנת מצלמות IP למשרדים ומוסדות ומערכות טמ"ס.
    4. התקנת מערכות כריזה לאש ועוד.
    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support