לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    התקנת גלאי עשן

    מתקין גלאי עשן

    התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את עצמה כצעד מציל חיים. אם אין אצלכם עדיין גלאי עשן בבית ובבית העסק מהרו לייצור קשר עם חברת אגן בינדו בע"מ לבחירת הגלאים המתאימים ותיאום התקנה. חברת אגן בינדו בע"מ מתמחה בהתקנה ותחזוקה של מערכות אש תוך שמירה על התקנים הרלוונטיים. בנושא כה רגיש כמו בטיחות באש אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר, חייגו עכשיו אל אגן בינדו בע"מ ותהיו רגועים בידיעה שבחרתם במערכת האש הטובה ביותר.

    מתי נדרשת התקנת גלאי עשן?

    בעבר נהוג היה להתקין גלאי עשן רק במטבח או רק במחסן של העסק, כיום כאשר מכשירי חשמל מוצבים בכל חדר בבית ובכל משרד נדרשת התקנת גלאי עשן במתחם כולו. בכל חדר בו מוצבים מכשירי חשמל קיים פוטנציאל להתפרצות אש. שריפה יכולה להתחיל ממחשב נייד שנשאר דולק על מיטה, ממכונת כביסה שגרמה לקצר חשמלי, מסוללה של אופניים וגם ממטען של טלפון נייד. התקנת גלאי עשן באופן שמכסה את הבית כולו הכרחית. שימו לב, התקנת גלאי עשן נדרשת לקבלת טופס 4 לאכלוס של בית חדש. אם תבקשו לרכוש פוליסת ביטוח נגד שריפות לבית או לעסק, חברת הביטוח צפויה לדרוש מכם להתקין גלאי עשן. 

    כמה גלאי עשן כדאי להתקין?

    מספר גלאי העשן בכל מתחם נקבע במטרה לכסות את השטח כולו. ברוב בתי המגורים ההמלצה היא על התקנת גלאי עשן אחד במטבח, גלאי עשן בסלון ועוד גלאי עשן במסדרון. אם אתם נוהגים להטעין את סוללת האופניים במחסן או בכניסה לבית חשוב להציב בסמוך גלאי עשן. בבתי עסק נדרשת התקנת מערכת גילוי אש בהתאם לתקן 1220 או התקנה של מערכת ספרינקלרים.

    איך מתקינים גלאי אש?

    התקנת גלאי אש כדאי לבצע באמצעות איש מקצוע. אתם תהיו הרבה יותר רגועים כאשר תדעו שהמיקום של הגלאים נקבע על ידי גורם מקצועי. חברת אגן בינדו בע"מ מתמחה בהתקנת מערכות אש מכל סוגי המבנים, חייגו עכשיו להתייעצות ותיאום התקנה.

     

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support