לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    גלאי עשן עצמאי תקן 1220

    גלאי עשן עצמאי

    החוק בישראל קובע דרישות אחידות להבטחת התקנה נכונה של גלאי עשן ומערכות אש. עמידה בתקן היא תנאי בסיס לקבלת טופס 4 בבתים חדשים ועסקים. מתכננים התקנת גלאי עשן? חברת אגן בינדו בע"מ תדע לתכנן בעבורכם מערך לגילוי אש ותבצע את ההתקנה על פי התקן. הצוות המומחה של חברת אגן בינדו בע"מ מבטיח לכם מערכת אש שמכסה את השטח כולו ועמידה בתקן. חשוב להדגיש שיש למיקום של גלאי האש חשיבות מכרעת לפעולה יעילה בשעת הצורך.

    רכישת גלאי עשן עצמאי תקן 1220

    כיום כאשר ניתן לרכוש ציוד גילוי עשן באופן עצמאי (בעיקר אונליין), חשוב לעצור ולוודא שאתם בוחרים בציוד איכותי שתואם את התנאים בשטח ואת התקן. שימו לב שלא כל גלאי העשן שנמכרים היום נושאים תו תקן ישראלי כנדרש. כמו כן, קיים הבדל בין דגמים של גלאי עשן עצמאי לבין דגמים שמתחברים למערכת גילוי אש ואינם פועלים כיחידה עצמאית. בבחירת גלאי עשן תתבקשו להחליט גם האם להעדיף גלאי שפועל על סוללות או גלאי שמתחבר לחשמל. ההמלצה היא על גלאי עשן עצמאי תקן 1220 שכולל גם חיבור חשמל וגם הפעלה על סוללות לגיבוי. רק גלאי שכולל גם חיבור חשמל וגם סוללות מגן עליכם גם במהלך הפסקת חשמל.

    איזה גלאי עשן כדאי לי לקנות?

    על גלאי עשן או מערכת כיבוי אש להתאים בראש ובראשונה לתנאים בשטח עם דגש על אזורים מועדים לפורענות. השלב הבא יהיה קביעת מספר היחידות והמיקום המומלץ. אל תשכחו שבדוק שבחרתם גלאי עשן עצמאי תקן 1220 ישראלי. כעת נבחן את האחריות של היצרן וניתן עדיפות ליצרנים שמתחייבים לאחריות כוללת. יש לבצע בדיקת תקינות לגלאי עשן אחת לחודש לפחות. במעמד הקנייה / ההתקנה חשוב שתקבלו הדרכה כיצד לבצע בעצמכם את הבדיקה.

    מה זה תקן 1220?

    התפרצות אש עלולה לפקוד כל בית או מבנה ולגרום לנזקי גוף ורכוש. התקנת גלאי עשן עצמאי תקן 1220 מצילה חיים! תקן 1220 קובע חובה להתקנת גלאי עשן עצמאי בכל דירה. כאשר תבקשו לקבל טופס 4 לאכלוס של דירה חדשה יהיה עליכם להתקין בה גלאי עשן תואם תקן. התקן קובע היכן יש להתקין את גלאי העשן, חובת חיבור למקור חשמל, הספק של 220 וואט, גיבוי הפעלה עם סוללות. מעוניינים לרכוש גלאי עשן איכותי ואמין? חייגו עכשיו אל אגן בינדו בע"מ ותקבלו הספר מפורט אודות התקן ומערכות האש הטובות ביותר.

     

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support