לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    הכל אודות מערכות לגילוי עשן ואש

    מערכות, אביזרים וציוד לצורך גילוי וכיבוי אש יכולים להציל חיים ולכן מושקעת הרבה מחשבה בהתאמה של כל מערכת בכל מקום שבו היא נדרשת. מערכות לגילוי עשן חייבות להיות מותאמות אישית עבור כל לקוח שהן דרושות לו, לרבות ארגונים, חברות ומשרדים שאמורים להיות בתוכם הרבה אנשים ששוהים בחלל בעת ובעונה אחת. בכל מקום כזה חייב להיות תפקיד מאויש של ממונה בטיחות שהנושא של הדרכה ותרגולי אש ושעת חירום יהיה תחת הסמכות שלו והוא גם יהיה זה שיוודא שהמערכות פועלות בצורה תקינה ואכן יכולות במקרה הצורך להציל חיים.

    מה צריך לדעת על התקנת מערכת שתגלה אש ועשן?

    יש כמה קריטריונים שחייבים לתת עליהם את הדעת כאשר מתעניינים בהתקנה של מערכות גילוי אש ועשן. ראשית, יש תקנים וחוקים ואין מדובר במערכת שניתנת להתקנה על פי רצון או נוחות. שנית, כל מערכת חייבת להיבנות ולהיות מותאמת אישית עבור כל לקוח, חברה או מבנה על מנת לכסות את השטח הרלוונטי ולדאוג שאכן בזמן אמת המערכת תעצור התקדמות שריפה ותאפשר לאנשים לצאת מהמקום בצורה בטוחה והנושא האחרון הוא תקנים מחמירים שצריך לעמוד בהם וחובה לקבל את אישור רשות הכבאות וההצלה עבור כל מערכת שנבנית ורק לאחר קבלת האישור אפשר להתחיל בהתקנת רכיבי המערכת. השלב הבא יהיה תרגולים מדי פעם.

    כשהתאמה אישית של המערכת יכולה להציל חיים

    אין דינה של מערכת זו או אחרת כדינה של מערכת אחרת, שכן לכל חברה או ארגון יהיו הפרמטרים האישיים כמו גודל המבנה או השטח, מספר האנשים שיכולים להיות נוכחים במקום באותו הזמן, כיווני האוויר או הקומה ועוד. על מנת שאפשר יהיה להתבסס על גילוי אש ולדעת שהן יכולות להציל חיים חייבים לעבוד עם אנשי מקצוע שיקבעו אילו רכיבים המערכת צריכה להכיל והיכן המיקומים המתאימים ביותר עבור כל רכיב.

    צריכים להתקין מערכת גילוי עשן ואש? פנו אל אגן מערכות אש בע"מ  , חברה מנוסה עם ותק רב בתחום זה. עובדי החברה המקצועיים יתאימו עבורכם את המערכת הנכונה עבורכם.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support