לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    כמה חשוב שיהיה תקן 160 עבור מערכת כריזה

    כל מרחב ציבורי או כזה שמגיעים אליו הרבה מאד אנשים בעת ובעונה אחת חייב שתהיה מותקנת בו מערכת כריזה שעומדת בתקן 160. תקן זה של המשטרה מפרט את כל הדרישות שמערכת הכריזה לשעת חירום צריכה לעמוד בהן על מנת שאכן אפשר יהיה להתבסס עליה ולעשות בה שימוש בכל מקרה חירום שעלול לקרות. סעיפי התקן השונים נותנים התייחסות פרטנית וספציפית לגודל או ייעוד החלל המדובר, למספר האנשים ששוהים בו, לרכיבים המותרים להיות חלק ממערכת הכריזה ואפילו לסוג הסוללות המותרות לשימוש. בנוסף מתייחסים סעיפי התקן לאופן ההתנהלות במידה ויש הפסקת חשמל ולנושא של התמודדות עם תקלות.

    מה החשיבות של בחירה והתקנה על פי תקן 160?

    כל מרחב ציבורי חייב לקבל את האישורים של הרשויות כדי שאפשר יהיה לקיים בו פעילות מכל סוג שהוא, לרבות שהייה של הרבה אנשים בו זמנית. על מנת לקבל את האישורים הנדרשים להפעלת המקום או החלל צריך לעמוד בכל התקנים הרלוונטיים ובכלל זה תקן 160 למערכת כריזה. למרות הסיכון הקטן שאכן משהו יקרה – עדיין צריך לדעת איך מתנהלים ומתנהגים בשעת חירום ומערכת כריזה היא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר שבעזרתו אפשר להודיע הודעות בקנה מידה רחב להרבה מאד אנשים שמפוזרים בחלל גדול או בכמה קומות.

    עמידה בתקן והתנהלות נכונה ובטוחה

    לא בכדי מכון התקנים והמשטרה מציבים רף גבוה בפני מי שעתיד לנהל מרחב שישהו בו בעת ובעונה אחת הרבה אנשים. אלה יכולים להיות עובדים, מבקרים או לקוחות אך בכל רגע צריך לדעת שיש מה לעשות במידה וחלילה קורה מקרה חירום. תקן למערכות של כריזה מיישר קו ומאפשר לכל מי שמנהל עסק או בית מסחר לדעת מה נדרש ממנו ואיך הוא יוכל להתנהל בצורה חכמה ונוחה במקרה חירום שבו לכל שנייה יש חשיבות קריטית בעמידה בקשר עם האנשים במקום.

    אגן בינדו בע"מ עוסקת בהתאמת מערכות כיבוי אש וגילוי עשן על פי תקנים מחמירים בכל חלל, מרחב ציבורי או משרד.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support