לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    כל הסוגים של מכשירים לגילוי עשן

    במקרים רבים מספור נכונה האמירה כל כך שאין עשן בלי אש ולכן מושקעים הרבה מאמצים באיתור עשן שמתפזר בכל מקום ששוהים בו אנשים. הנחת היסוד היא שאם אכן יש עשן במקום כלשהו – הרי שחשוב מאד לדעת על כך כמה שיותר מהר על מנת להבין מהיכן הוא נובע. ברגע שיש את המודעות הגבוהה לעשן עצמו – אפשר יהיה להבין האם אכן גם פרצה שריפה. לשם כך בכל מקום ששוהים בו הרבה אנשים חובה להתקין מתקנים לגילוי עשן ומערכות אלה ניתנות להתאמה אישית עבור כל מבנה, ארגון או חברה אך המשותף יהיה תמיד עמידה בתקנים מחמירים שקשורים לבטיחות וכיבוי אש.

    סוגים שונים של מכשיר לגילוי עשן

    אפשר בעצם לומר שמה שמבדיל בין מערכות גילוי עשן שונות אלה הרכיבים שמהם המערכת מורכבת. לכל מקום או מבנה שבו מתכננים את המערכת יהיו רכיבים אחרים, שונים בגודלם או בקנה המידה של הפעולה שלהם, החיבורים יהיו שונים ועוצמת התגובה תהיה שונה. באופן כללי על פי גודל השטח ומספר האנשים שאמורים להיות נוכחים במקום רוב הזמן ייבחרו מערכת ספרינקלרים, גלאי עשן (וגם יוחלט היכן הם יהיו ממוקמים), מטף או מטפי כיבוי אש, מערכת כריזה שתנחה את הנוכחים מה אירע ומה עליהם לעשות ועוד. המערכת תצטרך להיות בשימוש בתרגיל לפחות פעם בשנה כדי לוודא את תקינותה.

    החשיבות של פנייה אל חברה מקצועית

    על מנת להתקין מתקן לגילוי עשן בהתאמה אישית עבור כל לקוח ולקוח צריך גם להכיר לעומק את הרכיבים הדרושים אך גם את התקנים שעוסקים בתחום זה. לא כל אחד יוכל להכיר את התקן לעומק ומה הוא אומר ולכן יש חשיבות לפנייה אל חברה מקצועית, ותיקה ומנוסה שמתכננת ומתקינה את המערכות עבור כל מבנה, לקוח או חברה בהתאמה לנתונים הפיזיים במקום ועל פי התקנים הדרושים. רק כך אפשר יהיה לקבל אישור לקיים פעילות במבנה.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      התקנת גלאי עשן

      מתקין גלאי עשן התפרצות של אש מהווה סכנה מידית לחיי אדם וגם לרכוש. התקנת גלאי עשן הוכיחה את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support