לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    ציוד כיבוי אש

    בדיקת ציוד כיבוי אש

    ציוד כיבוי אש הינו חיוני וחשוב בכל מקרה שבו פורצת דליקה ושריפה ונדרש לעשות כל מאמץ על מנת לכבותה במהירות ולמנוע ממנה מלהתפשט. לשם כך נדרשים כמה אביזרים שייעודם הינו השגת שליטה על מוקדי האש. בכל מקום שמאכלס בני אדם, חלה חובה להחזיק ציוד כיבוי אש ייעודי שמתאים באופן ספציפי למקום – מקומות עבודה, בנייני משרדים, מפעלים, בנייני מגורים, בתי ספר וכו'. מערכות גילוי וכיבוי אש כיום הינן מתקדמות ויעילות במיוחד וכוללות מגוון אפשרויות ואביזרים שונים כאשר לכל אחד תפקיד חשוב ומהותי במצב ובמקרה של שריפה ולכן ישנה חשיבות רבה שיימצאו האביזרים האלה ולצד זאת יש לוודא שהם מתפקדים, תקינים ומוכנים לפעולה ולשימוש.

    החשיבות והשימושים של ציוד כיבוי אש

    כאשר אתם מגיעים לדירה או בניין חדשים או למקום עבודה חדש, מומלץ וחיוני לשאול ולברר את האנשים שמכירים את המקום האם והיכן נמצא ציוד כיבוי אש. במקרה שבו פורצת שריפה, כל דקה הינה חשובה ולעתים אף קריטית להצלת חיים ורכוש ולכן אין לבזבז זמן במציאת הציוד אויש לדעת את מיקומו מבעוד מועד. בבנייני מגורים, בדרך כלל, יימצאו האביזרים החיוניים האלה בארונות שממוקמים בכל קומה. במקומות עבודה ובאזורים מסחריים ישנם אחראי ביטחון ובטיחות שיידעו כל מה שנדרש אודות הציוד.

    מה כולל ציוד כיבוי אש?

    במקומות שבהם שוהים אנשים רבים או כאשר מדובר בשטח רחב, ניתן למצוא ספרינקלים שמותקנים בתקרות המבנים שתפקידם לפעול בשעת שריפה ולספק מענה מידי באמצעות התזת זרמי מים בלחץ גבוה. בכל קומה במבנה אמור להימצא גלגלון צינור ארוך שניתן להיעזר בו על מנת לכבות את האש באמצעות מתז ישיר. באותה העמדה יונח מטף ייעודי לכיבוי אש שפועל באמצעות אבקה מיוחדת שמכבה את האש. המטף חייב להיות נגיש והשימוש בו הינו פשוט ומאפשר להשיג שליטה על התפשטות האש כבר בשלב מוקדם.

    אביזרי כיבוי אש

    חברת אגן בינדו בע"מ, הינה חברה מובילה, מוסמכת, מקצועית ומאושרת לאספקת ושיווק ציוד כיבוי אש ולביצוע ביקורות בנוגע לתקינותן של מערכות כיבוי. עם המומחים של החברה תוכלו להתייעץ בכל הנוגע להקמת והתקנת מערכות גילוי וכיבוי אש בהתאמה מלאה לצרכי העסק, מאפייני הבניין והמבנה והסיכונים השונים. הציוד שנמכר ומותקן דרכנו עומד בסטנדרטים ובתקנים המחמירים של מכון התקנים וזאת על מנת להבטיח שכל לקוח יקבל ציוד טוב ובטוח שיעמוד לרשותו במקרה בו פורצת שריפה.

    מטף אש

    מטף אש הינו אביזר חיוני המהווה חלק מציוד כיבוי אש שאמור להימצא בכל מרחב ובניין שבו שוהים אנשים באופן קבוע. שריפות עלולות לפרוץ בכל מקום ורגע ולתפוס אותנו מופתעים ולא מוכנים. שרפות נגרמות ועלולות לפרוץ בשל מספר גורמים שונים בהם: תקלות וכשלים במערכת החשמל, השארת סיגריה בוערת, גופי חימום שהתלקחו ונשרפו, תגובות כימית ועוד. מטף אש מהווה אמצעי יעיל וזמין להתמודדות ולמתן מענה עם שריפה ולכן צעד ראשון בתחום של בטיחות וכיבוי אש הינו לוודא שקיים מטף אש במקום שהינו בהישג יד ובתוקף.

    החשיבות והשימושים של מטף אש

    מטפי כיבוי אש משתנים בגודלם ובהרכב של החומר שמצוי בהם. ישנם מטפים שפועלים על בסיס אבקת כיבוי אש וכאלו שפועלים באמצעות גז. חשוב להכיר את מטף האש על מנת לדעת ולהבין כיצד לעשות בו שימוש במקרה הצורך. בנוסף, חשוב וחיוני לבצע ולקיים הדרכות בטיחות אש במטרה לדעת כיצד נכון לפעול במקרה בו פורצת שריפה. במבנה סגור: בניין מגורים, בית פרטי, מפעל, מוסד וכו', חייבים להימצא אביזרי ואמצעי כיבוי אש למקרי חירום שאחד החשובים והיעילים שבהם הינו מטף אש. במקרה של שריפה, עליכם למשוך את ניצרת הבטיחות, שנועדה למנוע בריחה של חומר הכיבוי במהלך ובזמן אחסונו.

    מטף כיבוי אש

    כיבוי האש באמצעות מטף אש יתבצע במרחק מתאים והולם מהלהבות וזאת במטרה להבטיח שמירה על הבטיחות ולצורך כיוון המטפה בצורה יעילה לבסיס האש. מרחק הפעולה הנכון הינו 7 מטרים בשלב של התחלת הכיבוי ועד ל – 3 מטרים לאחר היחלשותן של הלהבות. בעת השימוש והפעלת המטף יש להתיז בצורה רציפה את התכולה שלו למוקד האש. חשוב לזכור שבמידה ולא ניתן לכבות את האש באופן יעיל שפוגע בבסיס של הלהבה, חשוב שלא להסתכן ויש להימלט ולהתרחק מהזירה. חשוב להצטייד באביזרי הגנה נשימתית ייעודיים מפני האבקה והעשן ויש להצטייד בכמות מתאימה של מטפים בהתאם לגודלה של השריפה.

    שימוש נכון במטף אש

    בעת השימוש במטף חשוב לנקוט בצעדים הבאים:

    • לכוון את הפייה של המטף לבסיס הלהבה.
    • ללחוץ על ידית הפעלת המטף כאשר הוא מוחזק במאונך.
    • יש להניע את המטף מצד לצד וזאת תוך ריסוס של האזור בחומר הייעודי לכיבוי.

    חברת אגן בינדו בע"מ הינה בעלת ניסיון רב ומוניטין בשיווק, התאמת והתקנת ציוד ומערכות גילוי וכיבוי אש בבנייני מגורים, משרדים, מפעלים, מוסדות ציבור, עסקים ועוד. המלאכה מתבצעת על ידי צוות מיומן שיעניק לכם ייעוץ צמוד ומענה מלא לכל צורך באדיבות, מקצועיות ואחריות.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      שירותים נוספים

      חלון שחרור עשן

      חלון שחרור עשן אוטומטי חלון שחרור עשן מהווה אלמנט ואמצעי חשוב ומועיל, בכל הנוגע לתחום בטיחות באש. התלקחויות...

      קרא עוד
      גלאי עצמאי

      גלאי עשן עצמאי בעל סוללה ל10 שנים בעל נורת לד שמודיעה על חיבורו לחשמל כפתור בדיקת רגישות (מפחית אזעקות...

      קרא עוד
      מערכת ספרינקלרים

      ספרינקלר במידה ואתם מחפשים דרך יעילה להגן על בניין משותף, בית עסק או בית פרטי, מערכת ספרינקלרים מהווה...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support