לשיחת ייעוץ עם המומחה 03-7720022

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    חלון שחרור עשן

    חלון שחרור עשן אוטומטי

    חלון שחרור עשן מהווה אלמנט ואמצעי חשוב ומועיל, בכל הנוגע לתחום בטיחות באש. התלקחויות ושריפות מהוות סכנה לשלומם של השוהים במבנה שבו מתלקחת השריפה והן עלולות לגרום בנוסף לנזק רב לרכוש ולציוד יקר ערך. בכל הנוגע לבטיחות באש, חשוב להשקיע כל מאמץ על מנת להבטיח מענה יעיל ומהיר בעת חירום, כאשר אחד צעדים המועילים הינו התקנה של מערכות גילוי וכיבוי עשן ואש, הקפדה על הימצאות ציוד כיבוי אש בסיסי זמין ונגיש בכל מרחב ודאגה להימצאות והתקנה של חלון שחרור עשן. הקפדה על כללי ותקנות הבטיחות באש ועל נקיטה בכל הצעדים שיכולים לסייע בהצלת חיים תצמצם את היקף הנזקים ואת חומרתם ובראש ובראשונה תמנע אבדות בגוף ובנפש.

    החשיבות והשימושים של חלון שחרור עשן

    אחד האלמנטים והאמצעים החשובים שיש להקפיד לדאוג להם בכל בניין ומבנה, הינו חלון שחרור עשן. אם אתם גרים בבית פרטי, אין מדובר בצעד מסובך או מורכב וכאשר מדובר במבנה רחב, גבוה וגדול, חשוב שיהיה פתח – חלון שחרור עשן גדול ורחב שיפעל היטב בזמן שריפה ורצוי שיהיה זה חלון שחרור עשן הכולל  מנוע חשמלי 24 וולט. כאשר מדובר על מבנה סגור ללא קשר לגודלו, ברגע שפורצת שריפה, המקום יתמלא עשן במהירות שיסמיך מדקה לדקה. במידה והמקום לא יאוורר במהירות והעשן לא ייפלט החוצה דרך חלון – פתח יציאה, המבנה והמקום יהפכו למלכודת מסוכנת שייווצר בה ערפל סמיך וכבד מאוד. עשן סמיך ומחניק מקשה על חילוץ השוהים מהמבנה והסכנה הינה שאנשים ישאפו את העשן לריאותיהם ואת כל החומרים הרעילים שהוא מכיל בשעה שהבית, העסק, המפעל או המשרד נשרפים על תכולתם והמצב עלול להגיע לסכנת חיים מוחשית.

    חלון לשחרור עשן

    כידוע, עשן הינו מסוכן אפילו יותר מהאש עצמה, כאשר רובם של הנפגעים במצבי חירום של שריפה נפגעים בשל שאיפת עשן. כאשר המבנה מתמלא בעשן, האנשים ששוהים במקום לא יקבלו את החמצן שדרוש להם והתוצאה תהיה הרעלת פחמן דו חמצני, המהווה מרכיב עיקרי המצוי בעשן. לאחר כמה דקות של שאיפת עשן, אותו אדם נמצא בסכנת חיים ועלול למות.

    כאשר יש חלון שחרור עשן במבנה שדרכו משתחרר העשן באירוע של שריפה, יש סיכוי גבוה יותר, באופן משמעותי, להינצל מפגיעות העשן.

    חלון שחרור עשן – מערכות מתקדמות ומצילות חיים

    חברת אגן בינדו בע"מ, מספקת שירותים מקצועיים בתחום בטיחות באש, גילוי וכיבוי עשן ואש. אנו מתמחים בהתאמת והתקנת מערכות מתקדמות לכיבוי אש לעסקים, בנייני מגורים, מפעלים ומוסדות ציבוריים. כל המערכות והציוד שאנו מספקים עומד בתקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר על פי דרישת משטרת ישראל ושירותי הכבאות.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      שירותים נוספים

      גלאי עצמאי

      גלאי עשן עצמאי בעל סוללה ל10 שנים בעל נורת לד שמודיעה על חיבורו לחשמל כפתור בדיקת רגישות (מפחית אזעקות...

      קרא עוד
      ציוד כיבוי אש

      בדיקת ציוד כיבוי אש ציוד כיבוי אש הינו חיוני וחשוב בכל מקרה שבו פורצת דליקה ושריפה ונדרש לעשות...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support